MY OUTFIT

Heii alle sammen  I dag så er det Tirsdag og det er egentlig den dagen jeg ikke gjør noe spesielt. Men nå har jeg endelig begynnt og planlegge Diy´en jeg skal ha her på blogggen, wowo jeg gleder meg så utrolig mye til og poste den her på bloggen!

Jeg har ikke begynnt og filme den inn enda, men skal kjøpe inn tingene i dag tror jeg. Har en plan nå for hvordan jeg skal ha den, kan ikke si hvilken DIY jeg skal ha enda, sidne da avslører jeg veldig mye.. Men det er egentlig alt jeg skal i dag, uten om og øve til en naturfag prøve som jeg skal ha på tirsdag.

Er du like spent så meg eller?

Klem Therese.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg