VINTERLYD PÅ LØRDAG

Hei alle sammen. Jeg gleder meg så utrolig mye til i morgen, siden jeg skal nemlig på Vinterlyd i Stavanger sammen med Ida. Wow, sånn vi gleder oss til dette, siden The Main level skal spille der og jeg er en utrolig utrolig stor fan av de, og når jeg viste de til Ida så hun bare WOW de var flinke. Jeg er jo helt gira på de for tiden og hører på Lost right here hele tiden av The main Level. Dere merket kanskje at Alexander lika bilde mitt på instagram og jeg ble helt STARSTUCK.. Viss dere ikke har hørt denne sangen anbefaler jeg den til dere.

Her kan dere høre den, den er bare elsk!

Jeg kommer til og oppdatere dere om konserten på søndag eller lørdags kveld, men tror jeg gjør det på søndag siden det blir nok for seint. Konserten er jo gratis, og jeg gleder meg masse, kanskje jeg møter noen av dere! Hadde vert koselig. Jeg kommer til og være der hele konserten og jeg kommer veldig tidelig til Stavanger. Gleder meg å til og se de andre artistene som skal synge der, tror det blir en super dag!

Skal du på Vinterlyd? Hvem kommer du for å se?

Klem Therese.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg