BILDEKONKURRANSE

Hei alle sammen. Jeg har tenkt og ha en liten bildekonkurranse, det var det noen som ønsket seg på instagram! Derfor har jeg tenkt og ha den siden det var en veldig god idea, før jeg skal ha giveaway. Jeg kommer til og ha en giveaway når jeg har kjøpt alle tingene jeg vill ha. Men denne konkurransen blir en bilde-konkurranse, gleder meg veldig mye til og se hvilke bildene dere sender inn. Denne gangen skal vi ta bilder av outfiten din, siden jeg liker mote og klær!

Skal du være med?

Klem Therese.


Dette må du gjør for og være med:

♥ Sende et bilde av Outfiten/antrekket din og sende den på instagram til meg /@theresesorenes

♥ Skrive hvor klærne er fra under bilde, mens du sender det

Dette vinner vinneren:

♥ Du får bilde ditt postet her på bloggen min, så får du din egen lille tekst under bildet ditt om deg og hva du gjør på fritiden osv.

♥ Jeg sender deg en videohilsen på instagram, og jeg følger deg å gir den shoutout i en liten stund!


5 kommentarer
    1. Når trekker du vinner? Vil bli med men kan ikke gjøre det hjemme fordi det er så stygt vær.. Skal reise i påsken og der har de meldt superfint vær, så kan du trekke vinneren etter påskeferien??😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg