“VINNERENE” LINKE-RUNDEN

Hei dere. Husker dere når jeg hadde linke runde her på bloggen min? Det er en liten stund siden med jeg har endelig funnet to som får linket sin blogg her på bloggen min, takk til dere som ble med. Dette var på en måte en liten konkurranse, jeg har planer om flere om ikke så utrolig lenge.Men her er vertfall den første som jeg valgte og får sin blogg linket her og det er Julie !

Hun er snart 13 år altså like gammel så meg, å så spiller hun Hånball, fotball, så danser hun og turner! Jeg har lest noen innlegg på bloggen hennes! Den siste som får sin blogg linket her på bloggen min er en jente som heter Celina, hun blogger om hverdagen sin, mote og mye mer! Jeg har lest en del innlegg på bloggen hennes og den er vert å sjekkes ut.

Skal jeg ha dette flere ganger?

Klem Therese. 


I dag har jeg og Ida koset oss veldig masse sammen, og vi har hatt en super helg sammen! Kunne ikke hatt det bedre, her får dere se en collage av dagen i dag haha. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg