NY VIDEO PÅ VEI

♥ Hei dereNå er det endelig en ny video på gang til dere, og jeg tror denne videoen blir bra. Jeg skal ikke avsløre hvilken video det er siden da har dere ikke noe og glede dere til. I dag er det jo mandag og jeg går jo ikke på noe sport eller noe sånt da, enste dagen jeg går på noe er onsdagen så jeg har jo fullt fri nesten hele uken haha. Jeg hadde egentlig planer med en venn i dag men hun kunne ikke så vi tar det en annen dag.

Så i dag har jeg brukt tiden min på og filme en ny video til dere og tenkt på hva jeg skal blogge om resten av uken. Så har jeg også laget meg noe såå godt i dag, men det ser dere i videoen min tror den kommer enten på Tirsdag eller Onsdag. Jeg har også gått tur sammen med herligheten min MIco!

Hva har du brukt mandagen din på?


5 kommentarer
    1. Åååå, så søt hund!<3 I dag har jeg slappet av med mormor og litt med skype med kjæresten! 🙂 La ut et innlegg på bloggen min om gavene jeg fikk til bursdag også!:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg