WOW IN LOVE

Halloo! WOW må jeg bare si jeg er helt forelsket i disse skikkelige sommer bildene, jeg bare savner sommeren mer og mer når jeg ser disse bildene! Sommeren er så klart den beste årstiden, bare følelsen av å sole deg, bade deg, gå i shorts er bare helt herlig! Savner og være ute sammen med venner og kunne gå uten sko og vasse i vann kanten og hele den sommer pakka! Ha vannballong krig, wow dette er noe jeg gjør vær sommeren så drikker jeg og mye slush namm..

Jeg gleder med masse til sommeren i år, selv om jeg gjør det absolutt hvert år! I 2014 var jeg jo i USA og det var en helt amazing opplevelse, som jeg aldri kommer noen sinne til og glemme! Nå lurer jeg egentlig bare på hva vi kommer til og finne på i år, men jeg tror dette kommer til og bli en bra sommer uansett hva vi gjør i år. GLEDEER MEG SÅÅ MYE! Hver dag blir det bare nærmere sommeren og nærmere, tenk det er bare 3 måneder til det er juni.

FÅR DISSE COLLAGENE, DEG TIL OG SAVNE SOMMEREN?!

Savner du sommeren like mye som meg eller?

Klem Therese…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg