INNKJØP // AMANDA

Hei alle sammen! I går var jeg på amanda sammen med Frida og det var utrolig kjekt, jeg kjøpte en del. Ble kjempe fornøyd med tingene jeg kjøpte, vi var på Cubus, H&M og Tiger. Vi var på Mc Donalds for og spise, det er skikkelig shopping mat haha!

Vi tok bussen rett etter skolen,siden Frida skulle noe og da måtte vi gå tidelig sånn at vi ikke kom alt for seint hjem. Men jeg koste meg vertfall masse på shopping, viss dere vil se en Vlog derfor sjekk ut videofy’en min (@Theresesorenes)

Suuper fin topp fra Cubus: 99.-

En super søt Cupcakes natt bukse fra Cubus: 169.-


En pandagenser fra Cubus: 199.-


Garnier sminkefjerner: 59.- | Nivea Soft krem: 59.- | Fit me concealer (farge 15): 109.-

Må alltid ha litt Candy fra TGR (Tiger) haha, POLO: 15.- | Kitkat: 15.-

Hva syns du om innkjøpene mine? Har du noe av dette?

Klem Therese…

12 kommentarer

Siste innlegg