EN BRA LØRDAG

Hei alle sammen. I går var jeg jo i 15´års dagen til Milena, hun hadde bursdags selskap med venninner og det var veldig kjekt. Vi spiste taco, til dessert så spiste vi cupcakes (vi hadde litt dårlig tid med de så ble ikke de beste!) og brownies. Så spiste vi selvfølgelig masse chips&snop. Vi danset en del etter vi hadde spist, så hadde vi en del sånne “spørsmåls leker”. Vi snakket jo en del også og hørte på utrolig mye musikk.

Jeg og Milena skulle egentlig på natt cup etter selskapet, det er en fotball cup som er på kvelden men så fikk vi ingen ting og kjøre oss bort og da ble det ingen ting av det. Så derfor var vi hjemme og koste oss og så en film som heter “The boy in striped pyjamas”. Vi begge syns den var bra, men Milena hadde sett den en gang før. Midt i filmen sovnet vi begge, og så så vi resten av filmen i dag.

Jeg har nettopp kommet hjem, og sitter på søsteren min sitt rom siden pappa holder på og pusse opp rommet mitt nå, gleder meg til og se resultatet! Kommer til og komme en room tour når det er helt ferdig.

 

Hva brukte du lørdags kvelden din på?

Klem Therese…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg