TYPISK THERESE

Hei alle sammen. Dette kan bli et litt morsomt innlegg, dette er ikke som de vanlige, jeg har tenkt og si dere noe som er veldig typisk meg eller ting jeg gjør ofte.. Veldig mange som spør meg om jeg enten kan ha morsomme fakta om meg eller typisk meg eller noe som er lignende. Så da valgte jeg Typisk Therese denne gangen.

 -Jeg sitter så utrolig ofte på bade, så blir det av og til sånn at jeg blir kastet ut haha! Jeg eeelsker å sitte på bade og blogge/lekser, siden det er så varmt og godt og sitte der inne. Favoritt stede mitt i huset rett og slett haha! Badegulvet er elsk.

 -Dette er veldig typisk meg, viss jeg har bestilt noe eller blitt sponset av noe og jeg gleder meg veldig mye til det kommer. Så sjekker jeg postkassen hver gang jeg går forbi den. Skjer dette med deg og av og til?

  -Når helgen starter, så er jeg ofte trøtt på fredagen så sier jeg ofte til meg selv “jeg tror jeg må legge meg litt tidligere enn jeg pleier tror jeg”. Men det skjer jo aldri når jeg sier det, selv om jeg er trøtt! 

 -Dette er så typisk meg haha! Det er at jeg spør store søsteren min som heter Karoline hele tiden om jeg kan få låne macbooken hennes og da mener jeg nesten hele tiden!

-Viss det er noe jeg absolutt ikke får til så blir jeg veldig fort irritert og sier “DETTE ER HELT UMULIG!”.


Er det noe her du pleier og gjøre?

Klem Therese.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg