SNART FERIE

Nå nærmer det seg mer og mer ferie! Kjenner det skal bli utrolig godt med en ukens ferie fra skole og lekser! Bare to dager igjen nå på skolen så er det endelig tid for påske ferie. Vi pleier egentlig og bare være hjemme i påske ferien, men denne gangen har jeg veldig lyst til og reise til kongeparken eller på fjellet har vertfall lyst og gjøre noe. Det er utrolig mange som jeg kjenner som reiser på fjellet i påske ferien før det blir sommer. 

Kongeparken er forresten en stor park med masse karuseller, og det er utrooolig kjekt der. Viss vi ikke kommer til og gjøre noe spesielt i ferien, så skal jeg bare slappe av med mine gode venner og finne på noe ekstra kjekt sammen med de. Gå på piknik er jo koselig viss det er et fint vær ute eller noe lignende. Gleder meg vertfall til ferie, det er ikke til og legge skjul på.

Nå skal jeg på Cheerleadning sammen med Frida, kommer et litt større innlegg senere! Gled dere til det. 

Her er noen fine collager fra we heart it.


 

Hva skal du i påskeferien? Gleder du deg?

Klem Therese…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg