SHOPPING SENTER

Hei alle sammen. I dag så skal jeg på Amanda storsenter sammen med Madelen, så jeg skal snart gå og møte hun. Det er skikkelig deilig og tenke på at det faktisk er ferie, å at det ikke er skole før om en uke! Tror dette kommer til og bli en super påskeferie, og jeg har faktisk en overraskelse til dere. Den kommer på bloggen om noen få dager, kanskje i morgen? Gled dere vertfall. Nå skal jeg gå for og møte Madelen før vi skal ta buss! 

Ha en super lørdag alle sammen! Kos dere masse.

Hva skal du i dag? Lurer du på overraskelsen min?

Klem Therese..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg