IKEA NEXT

Hei alle sammen. I dag så blir det ikke så utrolig mye blogging, skal se om jeg får et til når vi kjører bort til Ikea. Som dere kanskje har skjønt allerede så skal vi på Ikea igjen, siden vi holder på og pusse opp huse og da er vi en del på Ikea. Jeg mangler fortsatt et par ting til rommet mitt så i dag skal jeg kjøpe resten. Håper jeg blir ferdig med romme etter påske, så slepper jeg og sove på gjesterommet….

Det er utrolig mange som er med på giveawayen som jeg har nå her på bloggen, og det er utrolig kjekt at så mange har meldt seg på. Jeg kommer til og trekke vinneren på Torsdag, mange som har spurt meg når jeg skal trekke vinneren. For de som lurer på hvordan jeg gjør det så ser jeg om hvem som har svart rett på alt først, og de som har gjort det får et nummer, så bruker jeg en app som gjør at han på en måte “Trekker” et random nummer.

Haha, tok noen utrolig kjappe selfier.

Hva skal du i dag? Sist du var på Ikea?

Klem Therese…

6 kommentarer

Siste innlegg