MARS FAVORITTER

Hei alle sammen. I dag har jeg tenkt og ha Mars favoritter siden det er første April i dag, nå er det faktisk bare ti dager til jeg fyller tretten. Jeg har ikke hatt de største favorittene denne måneden men det er jo litt, har hatt dette innlegget en gang før her og mange likte det så da tenkte jeg å ha det igjen. Jeg holer faktisk på med en video til dere, kommer i morgen tror jeg og litt mer info og youtuben min..

MINE FAVORITTER I MARS:


Wow! Jeg elsker Pure secduction det er min favoritt body mist for tiden. Jeg vet ikke helt hva jeg skulle gjort uten denne body misten. Forresten for dere som ikke vet hva en body mist er så er den en “parfyme” som ikke varer så utrolig lenge. Jeg anbefaler sterkt Victoria secret sine body mister!

Hehe ja, jeg har faktisk fått bruk for solbriller denne måneden! Jeg elsker disse solbrillene så sterkt, jeg kjøpte det svarte paret i USA og det brune har jeg fått av store søstera min. Men jeg vet du kan få kjøpt et lignende på Gina tricot. De er ikke de beste solbrillene jeg har men de er utrolig fine/kule på.

Disse to her har jeg brukt utrolig mye i håret mitt, siden det er vår nå og da liker jeg ikke å ha håret i ansiktet og da bruker jeg ofte sånne hårbånd. Den blomsterkransen er fra Wow og er utrolig fin! Den med gull er fra Ebay.com og er veldig fin i håret, men er vondt og ta den av haha..

Her ser dere hele min skincare routine, og jeg har brukt alle disse fire hele Mars nesten! Anbefaler egentlig alt som dere ser på dette bilde. Bruker dette ca hver kveld uten om den ansiktmasken, den bruker jeg 2-3 ganger i uken. Det meste dere ser her kan dere få kjøpt på H&M.

Dere har kanskje merket at jeg har brukt en del tid på og bli ferdig med denne serien denne måneden. Jeg anbefaler denne serien sterkt, for de som liker spenning i serien sin. Jeg blir veldig fort hekta på serier og dette er en av de jeg liker best.

Jeg er helt forelska i Naked 2 palletet, som jeg har kjøpt på Ebay.com som jeg anbefaler for de som liker og gjøre øyenskygger. Det er ikke fullt så prigmentert, men det funker og har utrolig fine farger. Det er veldig billigt, men det er jo fake så det sier jo litt. Men jeg liker dette vertfall veldig godt, og det har vert en stor favoritt.

Jeg har totalt fyllet inn i denne pyjamas buksen haha! Jeg elsker den sånn helt, det er så utrolig søt og veldig behagelig og gå i. Det er så godt og gå fra strame jeans til en deilig pysjamas bukse! Topper jo hele dagen haha.

Dette var ikke alle favorittene mine, men jeg tok med de mest “viktige” Håper du likte innlegget da!


Har du blitt lurt i dag? Har du lurt noen i dag?

Klem Therese..

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg