KONGEPARKEN

Hei alle sammen. I dag har jeg vert i Kongeparken og det var veldig kjekt. Det startet med at vi våknet tidelig opp for vi skulle kjøre en god stund, og vi ville være der når kongeparken starta. Vi kom tidelig nok, og vi var der helt til de stengte! Kjempe kjekt, vi tok alle de karusellene vi vill ta og det var jo ingen ting kø! 

Vi stor koste oss i kongeparken, vi tok utrolig mange karuseller. Det var noen som vi tok veldig mange ganger, men det var de som vi syns var litt ekstra kjekke. Kongeparken er en fornøyelse-park for de som ikke vet hva det er! Jeg elsker Kongeparken, vi er der ikke så ofte så jeg blir sjeldent lei av den. Det er alltid noen nye karuseller når jeg kommer der i igjen så, nå gleder jeg meg til neste gang..

Jeg har trekt vinneren av giveawayen og hun heter Marte (@stylishunicorns), så gratulerer til hun! Jeg kommer til og sende den til henne i løpet av neste uke, siden jeg kan ikke denne uken. Til dere som ikke vant, tusen takk for at dere ble med! Jeg kommer nok til og ha flere, så ikke vær lei deg for at du ikke vant.

Her er min outfit i dag, veldig fint antrekk syns jeg! (Hadde det ikke i originale farger)

Hadde ikke så mye bilder fra kongeparken, men vi koste oss kjempe mye! Var litt vind da så det ble litt kaldt, men jeg hadde heldigvis med litt ekstra klær og da ble det ikke så kaldt lenger! Anbefaler dere og dra til Kongeparken viss dere ikke har vert der før. (Kommer kanskje en vlog på youtube/videofy)


 

Har du noen gang vert i Kongeparken? Var du med i Giveawayen?

Klem Therese..

1 kommentar
    1. kan du lage et innlegg om der du kan svare på disse spørsmålene jeg har å spør deg om?
      første spørsmål er: synes du det er kjekt å gå på skole?
      andre spørsmål er: hva vil du bli når du blir stor?
      tredje spørsmålet er: hvilken sminke liker du best?
      fjerde spørsmålet er: har du søskenbarn? hvor mange og har alle dem instagram konto? hva er den og hva poster de ut?
      femte spørsmålet er: hvor gammel var du når du begynte å sminke deg?
      sjette spørsmålet er: hva synes du om at Justin Bieber har vært i fengsel?
      syvende spørsmål: hvilken app bruker du for å få fortere følgerer?
      klem Silje Therese Pedersen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg