TYPISK JENTER

Hei dere. Noen av leserene mine har spurt meg og jeg kan ha “Ting vi jenter gjør eller Typisk oss jenter” så da tenkte jeg hvorfor ikke. Jeg syns dette er veldig kjekt og lese selv, jeg har ikke funnet på dette selv. Jeg har funnet de på forskjellige sider og instagram kontoer og mye sånt. Håper dere liker at jeg gjør dette, så gjerne kom med en tilbakemelding om du vil at jeg skal gjøre dette oftere.

– Vi sier alltid til en vennine at vi skal logge på facebook når vi kommer hjem og chatte. Men gjør vi det? Nei, siden vi har enten glemt det ut eller så orker vi bare ikke.

– Det er alltid noen som sier til oss “slutt og le!” Så sier vi “ok, jeg mener det, jeg skal være seriøs nå” 20 sekunder etter på så får vi latterkrampe! (Typisk meg)

– Vi letter alltid etter vårt eget navn når vi er i butikken og skal handle cola flasker og viss du finner ditt navn kjøper du den eller tar et bilde av den.

– Når vi lager kakao eller noe sånt, så tar vi kremtopp på så tar vi alltid noe i munnen. Altså sprayer det rett inn i munnen.

( Holder på med en video til dere av meg og MIco )

– Vi har liksom 10000 klesplagg i klesskapet vårt og vi finner ingen ting som vi vil gå i, så vi klager på at vi har ingen ting.

– Vi vet liksom at det er ikke noe spennende i kjøleskapet, men vi sjekker alikevel 100 ganger i løpet av en time.

– Lager “grimaser” når vi sminker oss. Åpner munnen vår når vi tar på oss mascara osv.

– Vi jenter legger veldig godt merke til sånne små ting som kanskje ikke andre ser.

Kjenner du deg igjen eller? isåfall hvilken av disse?

Klem Therese..

6 kommentarer
    1. Nesten alle 😂 Værtfall den med facebook! 😂❤️ Elsker bloggen din 💞😍
      Klem fra @2begirls

    2. Hei Therese
      jeg har skrevet noen spørsmål til deg i kommentarfeltet til kongeparken.
      når skal du svare på dem?
      gi gjerne beskjed dersom du vil ha flere spørsmål.
      fin blogg du har (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg