THERESE SVARER

Hei alle mine fantastiske! Fått et par kommentarer i det siste og de fleste der har det faktisk vert en del spørsmål i, så jeg skal svare på de fleste tingene dere lurer på. Jeg har jo fortsatt spørsmåls runde del to som jeg ikke enda har fått svart på men jeg får egentlig bare ta det når jeg får tid til det. Noen av spørsmåla kan jeg rett og slett ikke svare på for enten så er de alt for personlige eller så har jeg ikke noe bra svar på spørsmålet ditt. Men jeg håper jo selvfølgelig du får svar på det du ønsker.

– Hva er dine tre topp drømmer?

Svar: Aller først drømmer jeg om og nå langt med bloggen og få holde på med den en laang stund for dette er noe jeg faktisk ELSKER. Så må det nok være og få møte The Main Level, mange av dere har kanskje merket at jeg eeelsker de veldig mye! Mine favoritt gutter. Den siste er jeg litt usikker på..

– Hva ønsker du og bli når du blir stor?

Svar: Jeg er faktisk veldig usikker på dette spørsmålet, men det er fortsatt en god stund til jeg må bestemme meg! Jeg vil vertfall gjøre noe jeg liker.

– Hva syns du om at Justin Bieber var i fengsel?

Svar: Selvfølgelig ble jeg skuffet over han, men skal jeg svikte han? Jeg har alltid likt Justin og kommer alltid til og gjøre det. Han er en av mine største idoler, han gikk på en tabbe. Men sånn jeg ser det nå så har han skjerpet seg og begynnte og tenkte på seg selv og musikken. Han har vokst opp, alle gjør en feil (men denne var andelleders). Jeg ble jo ikke noe særlig glad når jeg fant det ut, jeg gråt en liten stund. Men jeg er alltid og er stolt av og kalle meg en BELIEBER.

– Hvilken app bruker du for og få fortere følgere?

Svar: Haha, jeg bruker ingen app? Jeg har ca 5000 følgere på instagram og jeg har ikke brukt noe app for og få det. Jeg har bare fått, folk har begynt og følgt meg fordi de liker profilen min eller bildene jeg legger ut.

– Din favoritt i The Main Level ?

Svar: Jeg har egentlig ingen favoritt, fordi jeg elsker alle de gutta! De er helt fantastiske alle tre. 

– Hvordan reagerte du da, du så at du var på topplista i Norge?

Svar: Wow, jeg ble sååå utrolig glad! Jeg smilte hele dagen og jeg bare lyste som en solstråle! Betydde så mye for meg.

Tips til nybegynnere med blogg?

Svar: Ha store fine bilder å ikke ha alt for mye skrive feil. LES alltid gjennom det du skriver for og være sikker. Vær ærlig og ikke skriv ting som ikke er sant, og vær forsiktig med hva du legger ut. Blogg med dine ord og hva du interesserer deg for og akkurat hva som faller inn hos deg. Din blogg du bestemmer!

Håper dere fikk svar på noe her.


Skal jeg svare på sånne spørsmål flere ganger?

Klem Therese..

6 kommentarer
    1. Therese jeg elsker deg å bloggen din!!! Er en kjempe stor fan av deg!!! Du er fantastisk!❤️❤️❤️

    2. ja det hadde vært kjekt om du kan fortsette med det.
      her er noen spørsmål til som jeg lurer på:
      1. hva skal du i sommerferien?
      2. hvilke victorias secret produkter har du og er dem til å anbefale?
      3. blir du sponset med klær av romwe? hvordan ble du sponset?
      4. hvilke apper anbefaler du å bruke på mobilen og kan du skrive litt mer om dem?
      5. hva heter han som du liker nå?
      6. støtter du dyrebeskyttelsen og hva liker du å gjøre på fritiden?
      hilsen Silje Therese Pedersen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg