PÅSKEN SNART OVER

Hei, tenk nå er faktisk påsken snart over, jeg har jo egentlig lyst på lenger ferie men det går nok ikke. Så i morgen blir det tilbake til hverdagen, legge meg til skule tid igjen og så blir det lekser og alt det der. Begynner ikke før på Tirsdag da.. Det kommer jo til og bli godt og få se vennene mine og igjen da siden jeg har ikke fått vert så mye med de i påsken pga enten så har de gjort noe eller jeg. Kjekkeste jeg har gjort i påsken var nok når vi var i kongeparken det var utrolig kjekt.

I dag var jeg i familie selskap kjempe kjekt, vi hoppet ganske mye på trampolinen siden alle ville det så gjorde vi mye kjekt på den også. Så spiste vi selvfølgelig boller, kaker og is osv. Tenk i denne helga som kommer nå på Lørdag så blir jeg tretten hihi, gleder meg masse! 

Koser meg litt med frukt&Smoothie.


Har du kost deg i påskeferien?

Klem Therese..

6 kommentarer
    1. Koselige bilder! Påsken din hørtes fin ut 🙂 påsken min har jeg tilbringet på hytten til kjæresten der vi har vært uten mobildekning, strøm og innlagt vann! 🙂

    2. Så kjekt da. Jeg har bare vært hjemme. Vi pleier egentlig å få besøk av tanten og onkelen våres med ungen også. Men ingen av ungene ville være med, de ville være hjemme med kompisene sine. Så da kom ingen av de. Men vi har vært i vikebygd og, litt andre steder også. Men jeg har hatt en fin påske foret om. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg