GLEDER MEG TIL Å VISE DERE

Hei, alle mine fantastiske! Nå er det virkelig den siste dagen før ferien faktisk er over, jeg skrev jo om ferien og sånt i går så da har jeg ikke tenkt og gjøre det i dag. I dag så skal jeg slappe av og så skal jeg redigere noen videoer til youtube kanalen min, som kanskje kommer ut i denne uken her. I dag har jeg verken orket og sminket meg eller noe som helst haha, litt trøtt tror jeg. Om ikke så lenge så kommer farmor og farfar til oss og de skal spise middag hos oss så da må jeg nok stelle meg litt.

Jeg har jo fortalt her på bloggen at pappa holder på og pusse opp rommet mitt, og han kommer nok til og bli ferdig denne uka her så er bare til og glede seg til Room touren som jeg skal ha her på bloggen når alt er klart. På Lørdag så fikk pappa opp tapen min og jeg ble skikkelig fornøyd! Gleder meg bare mer og mer til og vise det til dere. Akkurat nå så sitter jeg og koser med Mico og skal snart gå på bade og stelle meg.

Så må dere kose dere masse den siste fri dagen! 


Vil dere ha ønskelisten min for bursdagen min 2015?

Klem Therese..

12 kommentarer

Siste innlegg