BACK TO SCHOOL

Hei alle sammen. I dag var jeg tilbake til skolen, det  var skikkelig vanskelig og sove i natt siden jeg har jo vert seint oppe de andre dagene så da sleit jeg litt med og sovne i går. Blir nok lettere og sovne i dag, siden har vent meg litt til det nå. Vi har ikke fullt så mye lekser denne uka og det er litt deilig. Var veldig godt og treffe vennene mine igjen, har savnet en del av de siden har ikke vert så mye med i ferien.

I dag har jeg og laget invitasjoner til selskapet mitt, gleder meg masse tror det blir et veldig bra selskap! Så nå er det bare litt planelegging så er alt klart, de får invitasjonene i morgen, så håper jeg alle kan komme. Jeg skal faktisk ha selskapet med venninne mine på samme dag så jeg har bursdag, på Lørdag altså. Gleder meg såå mye!

Ønskelisten min kommer på bloggen her i morgen.

Ha en kjempe fin dag alle sammen!


Når har du bursdag?

Klem Therese..

5 kommentarer
    1. Fin blogg❤️ Har bursdag den 27.September.
      Håper du får noe av det du ønsker deg da.💖😍 Gratulerer med dagen på lørdag ….Kan du lage en ny video snart? Klem Juni

    2. Du har så fin og ryddig blogg, i forskjell til min blogg….
      Jeg har nok bursdag en uke etter deg, jeg har altså den 18.april.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg