THE FURRY FRIEND TAG

Hei dere. Nå har jeg endelig fått tid til og redigere en ny video her på kanalen min, denne ble heldigvis ikke så lang denne heller men det er jo bare bra! Jeg har faktisk planer om og lage video hver Onsdag, viss dere har lyst da og jeg får tid. HER finner dere kanalen min, blir glad om dere abonnerer. Denne gangen ble det en video med herligheten min Mico, gjerne gi videoen en tommel opp! Håper dere liker den.

Klem Therese..

HUSK OG SETT PÅ 1080HD FOR BEST KVALITET, FINNER DEN PÅ INNSTILLINGER.

wbqSuceotcA

3 kommentarer
    1. åå! Så bra video! Du er flink! <3 jeg liker veldig godt når du har video på bloggen! 🙂 men kan du ha min "Sminkekollektion" ? Håper du svarer! Takk 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg