HVEM ER DU?

( Genser fra Cubus, eelsker den! )

Hei alle samen. Ettersom jeg har blogget i over et år nå, så har jeg skrevet en del om livet mitt og mine interesser. Dere som har lest bloggen min en lang stund, har jo blitt veldig godt “kjent” med meg. Så jeg syns det er på TIDE at jeg blir bedre kjent med dere, siden jeg lurer alltid på hvem dere er som faktisk leser bloggen min! Derfor vil jeg gjerne at dere skriver en utfyllende tekst om dere selv, slik at jeg kan blir bedre kjent med dere det ute!

Skriv litt om dine interesser, hva du gjør på fritiden osv, kanskje vi har noe til felles? Har du en blogg/youtube del den også, så kanskje jeg kan se på den? Gleder meg til og lese hva dere skriver, så får jeg blitt litt bedre kjent med dere der ute.

ps: Gjerne ta med ting som dere vil at jeg skal blogge om eller noe dere liker spesielt godt men min blogg! Kanskje du har noe du ønsker jeg skal gjøre eller skrive om her på bloggen min? Hadde vert kjekt og få vite! Takk på forhånd, elsker dere!

24 kommentarer
    1. Jeg heter sara, er 12 blir 13 i sommer. På fritiden liker jeg og høre på musikk, og være med venner. På fritiden min rir jeg. Bor litt utenfor Stavanger. Jeg liker bloggen din veldig godt! Liker best oufits på bloggen din!

    2. Jeg er Malin❤️ Du vet sikkert litt om meg siden det var jeg som vant bildekonkuranssen din! 🙂 men jeg synes hvertfall at det er gøy når du har motetips, lifehacks eller diy så håper du kan ha det på bloggen❤️❤️

    3. Jeg heter Hanna og er snart 11 år.På fritiden liker jeg og spille fiolin og være med andre venner:) Jeg tror rommet ditt kommer til og bli kjempefint og søtt:) Kan du ha en mixed up challeange?? PS. Vet du hvordan den er?? Hilsen Hanna 🙂

    4. Hihihi 🙂 Jeg heter Ane Karine Estil, er 15 år og kommer fra Lierne i Nord-Trøndelag. Jeg elsker å blogge som jeg har holdt på med i 5 år, men slettet den første bloggen. Jeg elsker klær/mote og sminke, og blogger litt om det som du sikkert vet :p. Jeg har spilt fotball siden 1 klassen og holder på enda også spiller jeg klassisk gitar.
      Jeg bruker også mye tid på bloggdesigning, og bilderedigering til både bloggen, forskjellige Instagrambrukere og headere… 😀
      Elsker bloggen din Therese <3 Leser den opp til flere ganger hver dag 🙂 Skrev vel på ig for noen dager siden med tips til hva du kan blogge om.

    5. Hei jeg heter Hennie og er 14 år. På fritiden rir jeg og er med venner:-)
      Jeg har ikke lest bloggen din så lenge, men jeg liker den veldig godt. Jeg har selv en blogg (hennielivet.blogg.no) hvor jeg skriver litt om hverdagen min, siden jeg har en sykdom som heter ME.
      På instagram heter jeg hennie_amundsen .

    6. Jeg heter Monica og er 12 år. På fritiden min liker jeg å være med venner og så går jeg på Steps på mandagene i Stavanger☺️ Jeg elsker klær og sminke og sånt. Så har jeg også en hund som heter Mico som er i rasen tibetansk spaniel😊

    7. Du har en helt fantastisk blogg! ❤️ Glemte å skrive det i den første😂 Elsker når du har månedens favoritter, DIY og outfits😍

    8. Jeg heter Elise og er 15 år og blir 16 år i juli og blogger selv og på fritiden så danser jeg freestyle dans og gjene ta en stikk på bloggen min hvis du vil det og ha en super fin dag videre + en du ha en Brusdagsgaver video hvis du vil det 🙂 liker veldig godt bloggen din 🙂

    9. hei, jeg heter Htahta (Thailand’s navn)
      Jeg eeelsker å lese bloggen din, det er på en måte ganske gøy! Jeg gleder meg alltid til du legger ut nye blogginlegg..! haha 🙂 😀 Blir aldri lei av å lese bloggen din.
      Jeg skriver en blogg selv, suhta.blogg.no
      jeg er 13 og blir 14 i år. På fritiden liker jeg å danse, tegne, blogge, spille piano, turne, være med venner. jeg driver egentlig med alt;)
      Det hadde vært kjekt om du ville ta en titt innom min blogg en gang når du får tid!
      Men uansett, du har en kjempe bra blogg. fortsett sånn;)

    10. Jeg heter Emilia og er 12år. På fritiden spiller jeg håndball og det har jeg gjort i ca 4 år.
      Jeg liker veldig godt bloggen din og synes du er en utrolig søt jente❥
      (Foresten så beklager jeg skrev noe feil, er ifra en liten by som heter Brønnøysund så er ikke vant til å skrive bokmål på telefon haha)

    11. Jeg heter May Lisbeth og er 13 år.
      På fritiden liker jeg å danse, høre på musikk og være med venner. Jeg går ikke på noen fritidsaktiviteter.
      Har du noen fritidsaktiviterer å annbefale?
      Jeg elsker å lese bloggen din! Jeg er liksom innom bloggen din flere ganger til dagen, bare for å sjekke om du har lagt ut noe nytt.
      Det jeg liker best med bloggen din er at du virker veldig åpen for ting og jeg ELSKER når du har Dagens Outfit og Måndens favoritter!
      ELSKER BLOGGEN DIN UANSETT!!
      Fortsett sånn

    12. Jeg heter Ida og er 13 år. Jeg går ikke på noen sporter, men kunne tenke meg å begynne enten på turn, håndball eller cheer.❤️ Jeg elsker å lese blogger og se på youtube videoer/videofy. Jeg har en videofy bruker jeg legger ut redigerte videoer på❤️❤️. Jeg er veldig opptatt av mote og sjønnhet og har sinnsykt lyst til å begynne en blogg😅❤️. Jeg bare elsker bloggen din og følger alltid med på insta’en og videofyen din(du lager utrolig bra videoer❤️).

    13. Jeg heter Melina. Jeg har ikke lest bloggen din så lenge. På fritiden driver jeg med teater i de store teaterscenene og hest. Jeg eier selv en hvit ponni, og en brun hest. Jeg har to marsvin og en skilpadde. Jeg er 13 år, og bor i Drammen.

    14. Jeg heter Melina. Jeg har ikke lest bloggen din så lenge. På fritiden driver jeg med teater i de sgore teaterscenene og hest. Jeg eier selv en hvit ponni, og en brun hest. Jeg har to marsvin og en skilpadde. Jeg er 13 år, og bor i Drammen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg