SNEAK PEAK BIRTHDAY

Hei alle dere! Nå er det jo ikke lenge igjen til jeg skal feire bursdagen min sammen med mine fantastiske jenter! Gleder meg utrolig mye, nå holder jeg på og gjøre det klart til selskapet. Nå om ikke alt for lenge så skal jeg begynne lage cupcakes! De ser så utrolig gode ut på bilde, så håper de smaker like godt så de ser ut på bildet. Håper på det beste resultatet, jeg har vert og handlet i dag og kjøpt masse inn til selskapet. Jeg tror det kommer til og bli den beste bursdagen min til nå sammen med venniner. 

Tema fargene mine er Rosa&Gull, siden det er de to fineste fargene og de passer utrolig bra sammen! Så nesten alt kommer til og være gull og Rosa, jeg har ikke noe tema på selskapet da, gjestene kommer bare til og kle seg fint og komme og være seg selv. Håper de kommer med et stort smil, så blir det er fantastisk selskap!

E

Håper dere får en fantastisk Fredags kveld og koser dere utrolig mye!

Klem Therese..

5 kommentarer

Siste innlegg