ENDELIG TENÅRING

Hei alle sammen! Woho, nå er det faktisk den store dagen min og jeg er fylt 13 år! I dag når jeg våknet kom mamma inn og sang for meg, jeg syns det er så kleint og våkne til det men det er jo litt koselig! Etter på gikk jeg opp og alle gratulerte meg med tretten års dagen, så åpnet jeg pakken og jeg fikk så utrolig mye fint! Jeg kan ikke røpe det her, siden skal kanskje lage en video av hva jeg fikk. Jeg ble så utrolig fornøyd med gaven min fra mamma og pappa + søskene mine. 

Nå gleder jeg meg bare til jentene mine kommer så blir det bursdags sleskap! Tror det kommer til og bli en fantastisk dag, og jeg må bare få sei tusen takk for alle som har gratulert meg med dagen! Setter kjempe stor pris på det. Elsker dere alle!

Kommer ikke så mye bilder i dag siden det kommer mer i morgen! Gled dere.

Håper dere får en fantastisk dag! Jeg skal stor kose meg på den store dagen min!

Klem Therese..

18 kommentarer

Siste innlegg