EN FANTASTISK BURSDAG

Hei. I går hadde jeg jo 13´års dag og da feiret jeg også bursdagen min sammen med venninene mine og det var så utrolig kjekt! Vi koset oss utrolig mye, vi hadde mange kjekke leker som vi både har hatt før og ikke. Vi spiste Taco og kake med bilde av meg på og ikke minst noen cupcakes så jeg ble så fornøyd med! HER finner dere oppskriften på de, mange som har spurt etter den. Jeg kunne faktisk ikke hatt en bedre bursdag tror jeg! 

Fikk masse finer gaver som jeg ble kjempe glad for, og jeg tror alle gjestene hadde det kjekt. Det er mange som har etterspurt en video av alle bursdags presangene mine, og den kommer kanskje det spørs litt. (Mange spør meg hvor kjolen er fra og det vet jeg ikke siden det er egentlig den gamle ballkjolen, til søsteren min når hun gikk i 8kl og jeg låner den ofte i selskap. Jeg ville ha noe litt mer spesielt på meg i år også)

Oppskriften på disse nydelige cupcakesene finner du lenger oppe i innlegget! De var utrolig gode.

Her ser dere litt av kaka, og når jeg hadde tent på lysene på kaka. 

HER finner dere en oppskrift på denne kaka som ligner litt, men jeg vet ikke helt hva oppskriften på den kaka jeg har er fordi mamma har oppskriften på et ark.

Litt av dekerasjonen min til selskapet, mange av tingene mine er fra Ebay (det 13 ballongene er fra Ebay og posene og en del er fra Trend huset/Panduro)

Mine helt fantastiske jenter! Elsker dere alle, dere gjorde dagen min helt fantastisk!


Vill dere vite hva leker jeg hadde? Jeg lurer og på om dere vil ha Bursdags gave video? Har dere noen andre ting jeg skal blogge om via bursdagen?

Klem Therese..

14 kommentarer

Siste innlegg