PIERCING I ØRE

Hei alle sammen. I dag har jeg faktisk tatt piercing i øret, som var en del av bursdagsgaven min. Vi måtte først ringe til forskjellige frisør- og piercing studioer, på grunn av det ikke er alle som tar slike hull lenger. Jeg fikk tatt denne piercingen på Salsa frisør, som ligger i sentrum. 

Jeg syns det er utrolig fint og derfor ville jeg også ha. Jeg kjente trykket i  “pistolen” veldig godt! Det gjør ikke så veldig vondt nå, men jeg begynner å kjenne at det svir/verker litt. Det var veldig godt å bli ferdig med det. Har planer om å ta et hull til, bare nede på øreflippen.

I dag har jeg ikke gjort så utrolig mye. Hadde egentlig tenkt å gå på Amanda med noen venner, men det fikk jeg ikke tid til siden jeg skulle ta hull i øret. Vi får heller ta det en annen dag. Ellers har jeg bare gjort lekser og alt det vanlige. Skal kanskje begynne å redigere på en video nå. (Kommer en ny på onsdag)

Ha en fin dag videre alle sammen!


Har du en piercing? Eller hull i øre?

Klem Therese..

8 kommentarer

Siste innlegg