GJESTEINNLEGG AV MILENA

Hei alle sammen, i dag skal jeg Milena ha et gjesteinnlegg her på bloggen til Therese. I dag skal jeg overnatte hos Therese, og hun overnattet hos meg fra i går til i dag.

I går så kom hun til meg i sånn fem tiden, og vi begynte og gjøre oss klare siden jeg skulle på klubben og da tok jeg med meg Therese også siden hun hadde lyst.. Jeg tror Therese koste seg veldig mye og ikke minst hadde det kjekt. Jeg hadde det også veldig kjekt da.

Jeg kan fortelle noe litt privat om Therese siden det er jeg som skriver dette innlegget nå og ikke hun. Det jeg har tenkt å fortelle er att hu har noe litt på gang med en gutt. Han gutten kjenner jeg fra før av. Han går på samme skole med meg (skal ikke nevne navn)

Jeg og han er bestevenner å jeg klarte å spleise han og Therese. De er ikke sammen enda, men vi kan vel si at de har noe på gang. Tror dette er en av de beste kveldene til Therese fordi hun og han gutten hold hender å koste litt. Det gjorde også jeg bare med en annen gutt. Ellers på klubben så gikk vi bare litt rundt, snakket litt med forskjellige folk og så var det litt sånn “drama” mellom meg og en slags “x” haha skal ikke gå inn på det.

Gleder meg til senere i dag når jeg skal overnatte hos Therese! Tror det kommer til å bli kjempegøy, eller jeg vet det kommer til å bli kjempe gøy! Kanskje vi skal på kino (er litt usikre) hvis ikke så tror jeg vi skal skype med noen gutter.

Var kjekt og få være gjesteblogger her på Therese sin blogg! Så håpte jeg dere likte dette innlegget ikke minst. Så snakkes vi kanskje en annen gang? Gjerne følg meg på Instagram: Milena_marie_ for og se mer bilder av meg, hadde og sett veldig stor pris på det.

Hilsen Milena.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg