BILDER MED MILENA

Hei alle sammen. I dag har det vert så utrolig fint vær, og jeg har faktisk gått i shorts. Deilig og kunne ta frem sommer klær! Jeg og Milena tok header bilder til bloggen min i dag, siden nå er det endelig sommer snart og da er det snart på tide med en sommer header. Sliter litt og velge bilder haha, men vi får se hva det blir til. 

Jeg og Milena har og laget en sminke video til dere som kommer ut på Onsdag, og neste uke der igjen kommer Room tour! Siden må sette på siste finish på rommet. Men jeg tror dere kommer til og like denne sminke videoen da, looken ble så fin syns vi begge! Dere får se en liten sneak peek på den også på bildene.

Nå skal Milena hjem, og vi har koset oss utrolig mye! Hadde en fantastisk fin helg, det håper jeg dere også har hatt.


Hvordan er være hos deg? Hva syns du om bildene?

Klem Therese..

15 kommentarer

Siste innlegg