FAMILIE SELSKAP

Hallo! I dag skal vi ha familieselskap for meg og lillesøstra mi Caroline, gjestene kommer i tre tiden. Jeg fikk ikke tid til å poste tipset i går på grunn av at pcen min ikke funket i går, men den er fikset nå da. Så nå må jeg få fart på bloggen igjen haha. I dag skal jeg vertfall ha familieselskap og det blir sikkert kjekt å masse kaker og litt sånt.

Jeg har jo hatt bursdag og Caroline har snart og derfor er det bare lettere å ha i lag. Får sikkert masse fint. Gleder meg til å få møte søskenbarna mine igjen å resten av familien, alltid kjekt å se dem igjen! Senere i dag har jeg tenkt å få gjort en del blogging, og få gjort noen av ønskene til leserene mine. Har du noen ønsker så er bare til å si det, så får jeg kanskje oppfyllt de også.

Ha en fin lørdag alle sammen, og kos dere ikke minst!

Klem Therese.

14 kommentarer

Siste innlegg