VIDEOFY DAG // OUTFIT

Hei mine fantastiske! I dag skal jeg til Sofie siden vi skal ha sånn meet-up hos Sofie for “kjente videofyer” her jeg bur. Alle har kjøpt hver sin ting til dagen i dag, og jeg tror det kommer til å bli veldig kjekt å bli kjent med de andre. De er skikkelig flinke til og lage videoer alle sammen.

Jeg kommer nok til å ta noen bilder når jeg er der, Vi er veldig mange jenter som skal være sammen 10-11 personer så vi er en del. Men jeg tror det kommer til å bli veldig kjekk dag. Jeg skal vlogge og kanskje lage en video med de andre vi får se. Jeg kjenner noen av de fra før men blir kjekt å få bli enda bedre kjent med de også!

Cardigan: H&M

Bukse: Bikbok

Sko: Converse

Topp: Cubus

Ha en kjempe fin dag alle sammen!

2 kommentarer
    1. Du har lik bukse som meg!! Fint…. Kva blir det neste lik veske å jo foresten me har faktisk lik veske!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg