NYTT DESIGN

Hei alle sammen, merket dere i går at jeg hadde fått et nytt design på bloggen? Det er den samme som har laget alle mine design, og det setter jeg så utrolig stor pris på at hun tar seg tid til det. Føler bloggen blir mye mer personlig, når du har ditt eget design også, så ble veldig glad da hun lagde et nytt til meg. Det er Ane Karine som har laget designet mitt som vanlig og hun er så utrolig flink med webdesign, hun lager også headerene mine!

Jeg anbefaler dere veldig sterk og sette dere ned og lese bloggen hennes, hun har en fin og bra blogg! Jeg leser den fast selv, og hun er skikkelig fin og snill jente. Jeg er veldig glad for at det er hun som lager designene mine. HER kommer dere rett til bloggen hennes. Hun lager gratis headere, hun har laget til ganske mange også! Hun fortjener så mye mer syns jeg! Ane Karine har et naturtalent i dette, å jeg er så heldig at jeg får alt dette nesten helt gratis.

Har du vert bloggen til Ane Karine før? HER og HER er direktelink til instagramene hennes!

Jeg ble helt forelsket i det nye designet mitt, så håper jeg også dere liker det! Gjerne kom med en liten tilbakemelding.

Klem Therese.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg