FANTASTISK TORSDAG

Hei alle sammen! Husker dere innlegget som Milena skrev her på bloggen min, gjesteinnlegget? Viss ikke kan dere lese det HER. Men vertfall der skrev hun om at jeg og en gutt fant tonen og sånt. Gjett hvem jeg var på date med i går da, ja det var han gutten. Jeg hadde det helt fantastisk for å si det sånn, han gjør meg så utrolig glad bare jeg får en melding av han så får han smilet mitt frem med en gang! (kommer ikke til og nevne navnet hans enda)

Vi så filmen så heter Avengers: Age of ultron. Filmen varte utrolig lenge, men jeg koste meg sammen med han. Jeg holdt hånda hans gjennom hele filmen, han holdt rundt meg å jeg satt helt inntil han. Jeg hadde en helt utrolig kveld sammen med han, å jeg må bare si at det var veldig vanskelig å si hade til han. Håper vi finner på noe snart, som jeg tror vi kommer til gjøre. Jeg har blitt utrolig glad i han på så kort tid! 

I dag tok jeg Flashtattos på meg å det var utrolig lett! Jeg fikk de i bursdags gave, utrolig fornøyd med de. Det er så utrolig fint syns jeg. Ane Karine skal lage ny header til meg av noen bilder jeg tok av meg med flashtattos og det hårbåndet, tror det blir bra!

Klem Therese.

14 kommentarer

Siste innlegg