DRØMME DAGEN?

// Only.Jenter sitt tips på instagram

Hei alle sammen. Er dere sånn som meg så når dere har besøk så vet dere ofte ikke hva dere kan gjøre? Det gjør vertfall jeg, eller har du lyst og gjøre noe ekstra spesielt med venner/bestevennen/kjæresten? Sist jeg hadde besøk av Madelen gjorde vi nesten ingen ting siden vi ikke kom på noe som helst. Derfor har jeg nå tenk og bruke litt av tipset til @Only.jenter på instagram. Til å dele noen ting du kan finne på med Venner/Bestevenner/Kjæresten for og få det til og bli en drømmedag som du ikke vil glemme, noe av dette har jeg funnet på selv.

 VENNER // BESTEVENNER

♥ Dere kan ha spa hjemme hos en av dere å lage hjemmelagde ansiktmasker. Ta fotbad sammen å høre på musikk og bade i et mørkt rom med duft lys!

♥ Dere kan gå på shopping, jeg syns det er utrolig kjekt og gå på shopping med venninner/bestevenninner. Kanskje dere kan gå på cafe å spise også?

♥ Dere kan ha PLL (pretty little liares) maraton og ha god mat på senga og bare kose dere sammen! Dette har jeg tenkt og invitere mine venninner på en gang.

♥ Hele dagen kan du bare henge sammen med venner og kose dere! Kanskje lage noen videoer sånn som Yoga-Challenge og bare kose dere sammen!

♥ Lag masse ting og vær kreativ! Kanskje dere kan dekorere rommet ditt/hennes og gjøre det koselig! Veldig koselig og gjøre dette sammen.

KJÆRESTEN 

♥ Dere kan gå på piknik i en park eller noe lignende! Dere kan ta med frukt og masse godt, dette virker utrolig koselig!

♥ Dere kan gå på kino sammen, å kanskje være sammen etter på og kose dere sammen! 

♥ Dåre kan gå på en tur sammen? Kanskje der du bur er det en veldig fin plass og gå tur, så kan dere gå tur sammen.

♥ Det nærmer seg jo sommeren nå, og da kan dere jo gå på stranden og bade! Kanskje ta med noe ekstra god å spise og da!

♥ Dere kan bare være hjemme hos en av dere å kose dere sammen! Kanskje dere har film kveld sammen?

GJEREN GÅ PÅ INSTAGRAM OG FØLG @ONLY.JENTER DER!


Liker du at jeg legger ut tips?

Klem Therese.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg