KONFIRMASJON

Hei alle sammen  I går ble det ikke den beste oppdateringen på grunn av jeg var i konfirmasjon til Milena, siden hun er søskenbarnet mitt. Men jeg skal se om jeg får tatt litt mer bilder i dag i konfirmasjonen og poste det her når jeg kommer hjem igjen. I går så fikk jeg ikke tid å blogge så mye når jeg kom hjem siden jeg startet rett på konfirmasjons gaven til Ida, jeg skal i konfirmasjonen hennes i dag. For dere som ikke vet hvem hun er så er det bestevenninna mi som jeg har kjent siden jeg var liten. 

Jeg brukte hele dagen/kvelden på gaven til min nydelige bestevenninne, så håper hun blir glad for den som jeg tror hun blir. Gleder meg masse til konfirmasjonen nå, så håper jeg Ida får en fantastisk dag! Husker enda når vi var små å lekte med barbie hele tiden! Elsker deg jenta mi så må du kose deg kjempe masse i dag.


I dag har verdens beste lille søster bursdag, nemlig Caroline! Så jeg vil bare avslutte dette innlegget og si gratulerer med dagen til hun som 11 åring. Utrolig glad i deg.

Har du vert i konfirmasjon denne helgen?

Klem Therese.

2 kommentarer
    1. Hvilken bunad er de elsker den er det : Hardangerbunad eller vossbunad eller fossebunad? PS;er det din?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg