MONDAY // OUTFIT

Hei alle kjære lesere! I dag våkna jeg og var kjempe trøtt, var nok fordi jeg ikke fikk sove så lett i går natt. Hadde en super langhelg å det var utrolig deilig med en langhelg. Jeg var i to konfirmasjoner, både til Ida og Milena å det var like kjekt i begge. I dag skal jeg få unna gjort en del lekser så jeg kan konsentrere meg mest om bloggen denne uken, skal få gjort unna gjort noen innlegg også som noen av leserne mine har ønsket seg.

Dere kan gjerne si i fra om dere har noen ønsker til bloggen så skal jeg nok få skrevet de også. Jeg er litt usikker på når den DIY’en kommer som jeg har lovet dere. Den komme nok etter 17.mai tror jeg siden jeg må jo planlegge alt og sånt. Forresten det er mange som spør etter snapchaten min å det er Theresesblogg.

HER DERE OUTFITEN MIN FOR I DAG


Cardigan: Wow // Bukse: Bikbok // Topp: Bikbok // Sko: Nike 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg