SNACKS IDEA

Hei alle sammen  I dag har jeg tenkt og ha et litt andelleders innlegg det er nemlig et snacks idea innlegg som jeg aldri har hatt her på  bloggen før. Det jeg har tenkt og vise dere er utrolig godt, og jeg spiser det så ofte jeg kan! Det er utrolig godt, og tror dere kommer til og like det også. 

Først velger dere hvilke frukt/bær dere vil ha, og jeg syns Banan/jordbær/blåbær er  utrolig godt sammen og det er mine favoritt bær/frukt.

Etter du har valgt hvilke frukt/bær du vill ha, så kutter du opp alt i biter eller terninger. Viss du har valgt blåbær så trenger du ikke å gjøre noe med de.

Når du har kuttet opp alt sammen i terninger eller biter, så legger du alt oppi en søt liten skål som du liker.

Du kan egentlig stoppe her, men viss du vil ha en ekstra smak så kan du bruke hvilken som helst yoghurt men jeg velger alltid vanilje yoghurt, siden det er min favoritt yoghurt. Jeg syns også det passer best til de fruktene/bærene jeg valgte.

Da er jeg ferdig med min snacks idea! Jeg syns dette er utrolig godt til enten kvelds eller frokost. Jeg lager også dette viss jeg skal kose meg eller jeg skal gjøre en del lesker å da har jeg ofte lyst på noe å spise. Gjerne si om jeg skal komme med flere innlegg som dette.

Klem Therese. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg