KAKEMONSTER // CUPCAKES

Hei alle sammen   I dag har jeg laget noen super gode cupcakes til min skjønne lillesøster. Hun skal ha bursdags selskap med de i klassen sin i morgen og da skulle jeg lage kakemonster cupcakes til hun. Tror du ble veldig fornøyd når hun så resultatet. Helga som var fylte jo hun 11 år, å i morgen skal hun feire det sammen med klassekameratene sine. I dag skal jeg hjelpe hun med og finne litt leker hun kan ha, og hjelpe hun med godtposene.

SUPERGODE CUPCAKES:

(ca 12 cupcakes)

150gram smør

150gram sukker // Jeg tar alltid litt mer enn dette

3 egg

200gram hvetemel

2ts bakepulver

2ts vaniljesukker

1dl melk

SMØR KREM // PYNT 

150gram mykt smør (Veldig viktig at det er mykt)

300gram siktet melis

3ss melk eller annen væske

Konditorfarge, hvilken farge som helst (Jeg brukte sky blue i kremen)

(Jeg brukte Safari kjeks på munnen, og øynene er fra Trend huset/Panduro. Dypper de til slutt i kokos, med blå konditorfarge)

Gjerne send meg et bilde på instagram (@Theresesorenes) viss du lager disse med denne oppskriften!

Klem Therese.

14 kommentarer

Siste innlegg