NEW IN FROM ROMWE

// Sponset innlegg fra romwe.com

Hei alle sammen!  I dag fikk jeg disse to utrolig fine sommer plaggene fra Romwe.com! Utrolig fornøyd, de passer utrolig bra nå siden det nærmer seg sommeren å da passer det bra med noen shortser. De er til en god pris, og veldig bra kvalitet syns vertfall jeg! Jeg kan anbefale disse nå, siden det begynner og bli varmt ute og sånt.

Jumpsuiten er utrolig fresh syns jeg å minner meg utrolig mye om sommeren og varme, gleder meg masse til og få bruke den! Den svarte shortsen jeg fikk var også utrolig stilig og glede meg masse til og bruke! Den var utrolig behagelig å bruke.

 

HER // finner dere denne utrolig fine jumpsuiten! Utrolig fornøyd med den.

Denne likte jeg utrolig godt, den kan brukes til det meste! HER // finner dere denne stilige shortsen.

Klem Therese.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg