KONFIRMASJON // VÅR SHOW

Hei alle sammen ♥ Må bare beklage for et sent blogginnlegg i dag, men det er på grunn av at jeg har vert i konfirmasjon til søskenbarnet mitt. Det var veldig kjekt, og jeg håper hun har hatt en kjempe fin dag sammen med venner/familie. Nå har jeg akkurat kommet hjem, å jeg har hoppet ut av bunaden og gått rett i kose klær!

Det er utrolig godt og komme ut av bunaden etter du gått i den siden 11 i dag tidelig må jeg si. Jeg har fått mange kommentarer på hvilken bunad jeg har å jeg har Hardanger bunad. Resten av kvelden skal jeg bare slappe av å rett og slett bare kose meg siste del av dagen! 

I morgen er det vår show, og da skal jeg opptre med cheer (Cheerleadning) laget mitt å jeg gleder meg utroolig mye! Tror det blir veldig kjekt, håper bare jeg husker alt nå. Kommer til og filme det, så det kan være at det kommer her på bloggen på Onsdag! Men det er bare viss dere ønsker det, så gjerne kommenter om du vil se showet på film her på video-onsdagen. Legger den bare ut viss dere vil se den.

Klem Therese.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg