VÅRSHOW // CHEER

Hei alle sammen ♥ Da er jeg endelig klar for det årlige vårshowet, gleder meg veldig mye. Dette er mitt andre show sammen med det laget jeg går på, jeg begynte i høst. Der jeg går er det et junior lag, og det laget jeg går på. Treningene er over for denne sesongen, men det begynner igjen til høsten. Håper bare jeg får tid til og gå på det til etter sommeren (pga ungdomskolen). Treningene begynner litt tidelig og jeg må ta buss til trening siden det er et lite stykke unna oss.

Men nå er jeg utrolig spendt på hvordan showet kommer til og gå, håper jeg husker alle tellingene på hele showet vårt. Det er to show, men vårt lag er med på show en. Det er alle fra turnforeningen som er med på showene, jeg fikk veldig mange tilbakemeldinger på at dere vil se video av showet så da er det bare til og glede seg til Onsdag. Jeg skal nok få til og legge ut videoen til dere.


Alle på lage skal ha dette på seg 

Klem Therese.

8 kommentarer

Siste innlegg