VÅRSHOW CHEER – VIDEO

Hallo! De fleste av dere har vel ikke sitt showet, jeg klarte ikke og vente til Onsdag med og vise dere det. Jeg viser også litt av fellesdansen som alle danser som var med på show 1, å alle som danser der er med i turnforeningen. Showet var utrolig kjekt, og vi gjennomførte hele showet å alt gikk heldigvis bra! Håper dere like videoen.

Viss dere vil få ha varsel når jeg legger ut videoene mine, så er det bare og abonnere meg HER så får dere mail når jeg legger ut videoen på youtube. Videoene mine kommer ut først på youtube før de kommer her.

HUSK OG SETT VIDEOEN PÅ 1080HD PÅ INSTILLINGER, DA FÅR DU BEDRE KVALITET.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg