TA BRA BILDER // OUTFIT

// Tipset til Only.Jenter på Instagram

Hallo! I dag var det utrolig deilig med fint vær siden det er fri. Jeg har tenkt å dele noen tips til dere om hvordan dere kan ta bra bilder. Dette er tipset til @Only.Jenter på instagram, dere vet jo at jeg legger ut tipsene hennes her på bloggen en gang i uken. Det har jeg fått tilbakemelding på at dere liker, viss det er noen innlegg du savner så la meg vite! Så skal jeg få fikset det.

– Du bør være i et lyst rom, bildet ser mye bedre ut når du er i et lyst rom men det beste er jo og være ute i dagslys!

– Ikke ha en rotete bakerund, for da kan det du fokuserer på pustligg forsvinne siden de som skal se bilder ser på de andre tinga.

– Ha et bra kamera som tar bilder med god kvalitet sånn at bilde blir best mulig. For eksempel: Canon, nikon osv. 

( For dere som lurer, så bruker jeg canon 1200D EOS )

Viss du tar bilder av deg selv så ha en fin pose ring, ikke overdriv det kan bli litt mye. Veldig fint når du bare er naturlig også!

– Ikke bevege deg i mens bilde blir tatt, siden da blir bilde utrolig utydelig! Det er ikke noe fint.

– Viss du tar bilde av deg selv, så er det veldig viktig med et SMIL. Bilde blir så mye finere når du setter på det lille ekstra så er et smil.

– Til slutt så er det redigering, men det bestemmer jo egentlig helt selv om du vil eller ikke. 

GODE REDIGERINGS PROGRAM:

PICMONKEY.COM 

PIXLR.COM

PHOTOSHOP.COM

Håper dere fikk noe ut av dette tipset, husk og følg @Only.Jenter på instagram.

Klem Therese.

5 kommentarer

Siste innlegg