NEW IN FROM WALKTRENDY

// Sponset innlegg av Walktrendy.com

Hei alle mine fantastiske lesere! I dag gikk jeg og Ida ned til posten for å hente pakken min fra walktrendy. Jeg klarte jo ikke å vente til jeg kom hjem så derfor åpnet jeg den med en gang, og med mitt første blikk så falt den rett i smak! Det er noe av det søteste jeg har sett på lenge, haha! Det var en utrolig søt topp som man kan bruke til nesten alt. Jeg kan bruke den både på skolen, selskap osv.

Dere finner denne utrolig fine toppen HER

Walktrendy er en ny sponser hos meg, og jeg er utrolig fornøyd med mitt aller første plagg hos de! Dere bør absolutt sjekke ut siden deres, fordi de har utrolig mye fint. Jeg tror dere hadde likt siden deres, gjerne fortell meg i kommentarfeltet om du har sjekke siden deres eller om du likte denne toppen jeg fikk fra de!

Klem Therese.

5 kommentarer

Siste innlegg