OVERNATTING

Hei alle sammen. I dag hadde jeg og Ida planer om og ta bilder med onepeacene våres, noen av bildene ble veldig koselige/stilige. Jeg og Ida har gjort masse kjekt sammen den tiden vi var i lag, når hun kom på Fredag så tok vi buss til Amanda med en gang som jeg har blogget om tidligere. Vi kjøpte begge to noe, og begge var fornøyde når vi kom hjem igjen. Når vi kom hjem så startet jeg å blogge, og hun begynte og sminke seg siden jeg skulle fikse brynene hennes. Det ble et bra resultat, men når jeg skulle prøve igjen i dag så ble det dessverre ikke like bra hehe. Etter en stund startet vi å ta de bildene som vi tok i går kveld, var det bare jeg som syns de ble utrolig søte?

Vi så en film som heter “Babysitters´s black book”, filmen finner dere på netflix og sikkert andre steder. Filmen tok en stund, så etter filmen så hoppet vi rett i sengs og egentlig bare snakket, helt til vi sovnet. Før vi legger oss syns vi det er veldig godt, og få snakket ut til hverandre. Ida er virkelig en god person og snakke sammen med, jeg forteller hun nesten alt for jeg vet alltid at jeg kan stole på hun.

Vi våknet opp i elleve tiden i dag å da spiste vi faktisk snop! Jeg som har bestemt meg å ikke spise snop før jeg har spist frokost og sånt.. Når vi våknet skikkelig opp å egentlig etter der så spiste vi en SKIKKELIG frokost. Vi spiste noe veldig godt som jeg elsker, etter vi var ferdige med å spise og slik så gikk vi ned og gjorde oss klare til og ta bilder, det er de bildene som dere får se i dette innlegget. Etter på gikk vi ut på terrassen resten av dagen og egentlig bare danset, slo hjul, tøyde ut å hørte på høy musikk! 

Etter en god stund så gikk Ida hjem, siden vi var ute utrolig lenge. Været var jo helt greit i dag men det var liksom sånn at vi kunne gå i shorts.

(onepeace fra: Ebay?)

Jeg håper dere får en super fin 17.mai i morgen, så må dere kose dere kjempe masse! Skal prøve og holde dere oppdatert i morgen også, selv om det sikkert blir litt travelt å litt sånt. Men ja, kos dere kjempe masse siden det fortjener dere! 

Klem Therese.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg