GRATULERER MED DAGEN

Hei alle sammen! Det er vel ikke for seint og si “Gratulerer med dagen, verdens beste lesere!” Jeg håper alle sammen har hatt en super god dag, og har hatt en utrolig fin 17.mai feiring. Jeg har koset meg masse sammen med familie/venner. Jeg startet dagen min med og gå i tog sammen med klassen min/skolen ned til der vi feirer 17.mai. Litt senere på dagen så kjørte vi til byen for å se på folketoget og russetoget. Når vi hadde sett begge togene så gikk vi ned på Egon for å spise veldig god mat. Jeg hadde en super 17.mai feiring, det håper jeg dere også hadde! Gratulerer med dagen igjen.

Dette var min 17.mai frisyre! Jeg laget den selv, og for å si det sånn ble jeg veldig fornøyd.

Ble litt mobilbilder i dagens innlegg.

Klem Therese.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg