NY KLIPPET MICO

Hei alle sammen. I dag har jeg vert på skolen som sikkert alle andre har? Når jeg kom hjem så kjørte jeg og mamma, Mico ut for han skulle til hundefrisøren for og få seg en klipp. Jeg må bare si at når han ble ferdig, herregud jeg forelsket meg i han på nytt! Mico ble så utrolig søt og uskyldig da han var ferdig klippet, det tok ca 2 timer å klippe Mico. For dere som lurer på hvilken rase han er så er han en Pomeranian.

I dag skal jeg rydde rommet mitt, for dere som ikke vet det så hater jeg å rydde rommet mitt så viss jeg først starter tar det sånn to dager før jeg faktisk er ferdig å rydde. Men i dag skal jeg bli helt ferdig for til helgen skal Ida overnatte hos meg igjen bare dette blir hele helgen tror jeg. Vil dere at vi kanskje skal lage en video sammen?

Her ser dere forskjellen før/etter, stor forskjell ikke sant?

Noen bilder av Mico etter han var ferdig klippet.

Vi klippet han hos The ice dog groomers shop, veldig flinke 🙂

Ha en fin dag videre mine fantastiske lesere!

Klem Therese.

10 kommentarer

Siste innlegg