ENDELIG HELG

WOHOO! Tenk nå er det langhelg nok en gang. Føler vi har hatt det veldig mange ganger nå, men nå var det deilig med helg altså! I dag tidlig var jeg utrolig trøtt og sliten så da var det deilig å tenke på at etter skolen så var det lang helg. Det er så deilig å tenke på at det ikke er lekser eller prøver jeg må øve til eller noe som helst så har med skole å  gjøre. 

I dag skal jeg bare slappe av siden Ida skal bare overnatte i morgen heller så da er det egentlig ingen ting og stresse med. Jeg har ingen super store planer denne helgen, men jeg tror det blir en bra helg som vanlig. Jeg og Ida skal lage en video sammen i morgen, derfor lurer jeg på om dere har ønsker?

 

Så utrolig digg å starte helgen med dette! Nå skal jeg sette meg godt til rette og nyte fredagen med å se på serie! Jordbær å vannemelon er noe av det beste jeg vet, så kommer sjokoladen åå namm! Kunne ikke blitt bedre hehe.

Ha en fin pinsehelg alle sammen!

Klem Therese.

10 kommentarer

Siste innlegg