SUNNE PANNEKAKER

Hei alle sammen ♥ I går lagde jeg noen super gode pannekaker, jeg lagde disse pannekakene for første gang i går å jeg likte de veldig godt.  Jeg anbefaler dere og prøve disse ut derfor skal jeg gi dere oppskriften. Jeg og Karoline koste oss med disse i går, hun likte de ikke fullt så godt men hos meg falt de i smak. Det som er ekstra bra er jo at de faktisk er sunne.

♥ 1 egg

♥ 2 ts sukker (helst sukrin, som er det sunne sukkerert)

♥ 1 1/2 dl med havre

(Kanskje litt vaniljesukker også for og lage litt smak)

Når jeg har blandet alle ingrediensene i en bolle så finner du frem en stekepanne, når du steiker disse her så bruker du ikke smør. Når du har stekt de til de er gyldne og fine, så finner du frem en tallerken å tar egentlig på hva du vil. Jeg valgte bare jordbærsyltetøy fordi det er det jeg liker best.


Håper dere tester dette ut, å gjerne del det med meg viss du prøver dette ut. Send meg et bilde på Instagram (@Theresesorenes) eller send en melding med bilde på facebook (Theresesorenes.blogg.no). 

Håper dette falt i smak hos dere 

Klem Therese.

4 kommentarer
    1. Har alltid elsket havrepannekaker<3
      Spesielt er di gode med brunost på:)
      Test det ut! Min favoritt iallefall;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg