NEW IN FROM ROMWE

// Sponset innlegg av Romwe.com

Hei alle sammen ♥ I går kom det en fantastisk pakke i posten fra Romwe! Jeg ble utrolig fornøyd med de plaggene jeg fikk av romwe denne gangen, nå er jeg nesten klar til sommeren. Nå har jeg faktisk fått noen favoritt plagg til sommeren, så dette blir nok ikke første gang dere får se disse plaggene.


HER, finner dere denne utrolig tøffe toppen. Jeg digget denne T-shorta så utrolig masse, gikk med den på skolen i dag og den var bare elsk!

IN LOVE 


HER, finner dere denne nydeligheten. Det er vel ikke bare jeg som synets denne shortsen var rett og slett NYDELIG! Forelsket meg i den med en gang jeg åpnet pakken å bare tenke wow!


Til slutt men ikke minst HER, finner dere denne super søte toppen som jeg fikk fra Romwe. Denne falt i smak med en gang, denne var bare elsk!

HUSK OG MELD DERE PÅ GIVEAWAYEN JEG HAR PÅ BLOGGEN, HER KOMMER DERE DIREKTE TIL DEN.

Klem Therese.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg