WISHLIST // ROMWE

// Reklame

Hei dere ♥ I dag har jeg ikke vert på skolen på grunn av at jeg har vert syk i dag, så derfor var jeg hjemme fra skolen. I dag brukte jeg morgendagen på å se på klær fra Romwe. Jeg fant utrolig masse fint og ting jeg likte som jeg har settet på ønskelisten min. Denne gangen fant jeg veldig mye fint i svart og vinrødt. Romwe har utrolig masse fine og tøffe klær som jeg elsker! Gjerne fortell meg dine wanties fra Romwe i kommentarfeltet.

GJERNE FORTELL MEG OM DET FALT NOE HER I SMAK HOS DERE


HERHERHER

HERHERHER


HERHERHER

HUSK OG MELD DERE PÅ KONKURRANSEN SOM JEG HAR, SOM DERE FINNER HER.

Klem Therese.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg