SELSKAP // GOD HELG

Hei alle sammen  I dag er det endelig helg, var deilig å komme hjem i dag etter en lang og våt skoledag. Vi hadde idrettsdag i dag på skolen, å da tok vi sølv/bronse/gull i litt forskjellig. Jeg syns det er kjedelig vert år, men det er kanskje fordi dette er ikke noe jeg interesserer meg så mye for. Det er jo andre enn meg som syns at det var mer kjekt. Det regnet veldig mye, så kan ikke si at det gjorde det så mye bedre..

I dag så skal jeg i selskap til en jente som heter Kristine som går i klassen min, jeg tror dette selskapet blir det siste selskapet der nesten alle jentene er samlet. Vi begynner jo på ungdomskolen til neste år. Gleder meg veldig masse til selskapet, siden det er alltid kjekt og være sammen med jentene mine ♥ 

Lenge siden jeg har smilt med tennene nå,

Viss dere vil se en get ready with me video, så kan dere bare sjekke ut videofy kanalen min så kommer den der i løpet av dagen. Jeg tror den kommer ut der i dag, jeg skal vertfall begynne på videoen nå. Vi får egentlig bare se, men hadde settet stor pris på viss dere hadde begynt og følgt meg der. (@Theresesorenes)


Dette er kjolen som jeg skal ha på meg i selskapet 


Kos dere masse på denne fine Fredagen, mine fantastiske ♥ God helg!

HUSK OG MELD DERE PÅ KONKURRANSEN HER.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg